sobota 12. července 2014

Valašský hrb

Není moc času na psaní, a tak jeden kratší report z Akademického Mistrovství ČR v horském běhu. Ten se konal v rámci závodu Valašský hrb na trati s parametry 30km/900m. Oproti loňskému ročníku, kdy to byly bahenní lázně, letos byla trasa většinou na suchu avšak přibylo více spadlých stromů přes cestu.
Start bez problémů, rozbíhám to zhruba z poloviny startovního pole. Zhruba na pátém kilometru mě však bohužel zase začaly bolet kolena, následek nedoléčené Jesenické stovky a bolest mě doprovázela až do cíle. Nejhorší to bylo klasicky v sebězích, kdy jsem skoro nemohl běžet a byl jsem rád, že jdu. Přesto jsem v polovině trati na otáčce otáčel o 10 minut rychleji a doufal jsem, že bych se mohl přiblížit ke třem hodinám. Ve druhé polovině a zvláště pak v úseku od poslední občerstvovačky až do cíle mi ale začalo pomalu docházet a v běhu mě držely jenom energetické gely. Cílem jsem proběhl na 110. místě z necelých dvou set přihlášených lidí v čase 3:22.V rámci akademiků to pak stačilo na 18té místo.

Žádné komentáře:

Okomentovat