úterý 10. září 2013

Pálkovice- Kubánkov- Pálkovice

Díky tomu, že se mi články nějak kupí, a tenhle závod neměl být ani v plánu, tak tedy jen ve zkratce :).
Dopoledne jsem byl přinucen po týdenním nicnedělání jet s Ivetou na tenhle závod. Po doražení na místo byly okolo samé běžecké esa, proto jsem ani nechtěl běžet, ale jen se dívat.
 Nakonec jsem by přemluven a postavil se na start. První 4 km vedou do kopce po hlavní cestě. Tady jsem trpěl. Potom jsou asi 2 km do prudkého kopce, nejdřív po asfaltu, poté v lese. Tady jsem zase trpěl. Občerstvovačka na Kubánkově. Spása. Seběh až do cíle, který má okolo 11 kilometrů a v mírném klesání obíhá Palkovické hůrky. Už moc netrpím. Napojení na hlavní cestu mezi Chlebovicemi a Pálkovicemi. Přichází křeče. Zase trpím. Posledních pár kilometrů mezi poli a ve vesnici. Křeče v lýtkách už se skoro nedají vydržet. Jdu na morál. Trpím. Doběh do cíle. Dostávám mediali určenou pro prvních 100 závodníků. Super, nejsem poslední. Na 17,5 km dlouhé trase nakonec čas 1:40. Až na ty křeče to není špatné. Výsledky ale nestuduji. Odhaduji to někde okolo 85 místa ze 105 závodníků. 

Žádné komentáře:

Okomentovat