neděle 6. října 2013

Děhylovský žabák 2013

Týden po B7 jsem se postavil na start bikového závodu v Děhylově, který pořádá pohostinství U žáby. Od startu mě neodradily ani vytrvalé deště, kvůli kterým spousta závodníků ani nedorazila. Na žabáka jezdím každý rok, takže jsem letos nemohl vynechat. Jdu se zaprezentovat, ještě jsem si stihl projet okruh, najet sjezd okolo schodů a už jsem šel na start. Odstartováno. Chvíli po hlavní cestě a pak do lesa. Okruh má v první třetině stoupání a už tady začínám trpět. Ale nějak to překonám, další část okruhu už je relativně pohodička, po rovince a pak dlouhý sjezd do cíle.
Do druhého kola už najíždím sám, jenom někoho vidím pár metrů před sebou ale v tom prudkém stoupání se oddělujeme. Bláta je na trati víc než dost, v té nejprudší části mi dokonce kolo jde do smyku a já šlapu do kopce a  každé kolo jede po jiné straně cesty. Je mi jasné, že na žádný výsledek už to dneska nebude, takže si ty bahenní lázně aspoň užívám. Třetí kolo je podobné jako ty předtím, jen mám ve sjezdu při brzdění před schody malou krizi, ale ustávám to. Ve čtvrtém kole už tak trpím, že zpomaluji a čekám než mě předjede špička o kolo, a já už tak poslední páté kolo jet nemusel. Daří se. Takže si dojedu do cíle o kolo dřív.
 Bohužel si bláto vybralo svou daň na kole, a odchází mi vidlice. Zpětně si říkám, že bych se bez letošního žabáka obešel, ale zase to byla na pořádném blátičku zajímavá zkušenost.

Žádné komentáře:

Okomentovat